Enkel betaling- Klarna eller VIPPS
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Om oss

Sprellefant.no er nettbutikken med de personlige produktene til hele familien.
Vi broderer, trykker og graverer i våre egne lokaler og kan være fleksible.

Sprellefant er en familiebedrift med ambisjoner. Vi er derfor meget åpne for ros og ris, samt etterspørsel etter nye varer og samarbeidspartnere. Ta derfor gjerne kontakt med oss hvis det skulle være noe :)

Du finner oss også på FACEBOOK og INSTAGRAM


Sprellefant AS
Org.nr: 999 523 943 MVA
Ved behov kontakt oss gjerne på mail: post@sprellefant.no

eller ring Rita på hennes private telefon: 44 88 03 04

Postadresse: Skotselvveien 741, 3330 Skotselv
Besøk og varelevering: Skotselvveien 741, 3330 Skotselv

 

 

Betaling

Du kan velge mellom faktura, Vipps, delbetaling eller kortbetaling. Det velges automatisk faktura, men du kan selv velge å betale med kort eller Vipps hvis du ikke ønsker å registrere ditt personnummer. Ved faktura / delbetaling er dette nødvendig da alle kunder som velger denne betalingsmåten kredittsjekkes av Klarna. 

Personvern

Vi garanterer at dine opplysninger aldri vil utveksles med tredjepart, og at din mailadresse ikke vil bli brukt til reklameformål uten ditt samtykke.

Angrerett

Du har i følge norsk lov rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du mottok varen. Dette har vi utvidet til 60 dager, uten at vi stiller spørsmålstegn ved din retur. Er varen brukt og verdien forringet, vil tilbakebetalingen gjenspeile verditapet på varen.

Om du ønsker å benytte deg av angreretten, fyller du ut angrerettskjemaet som følger med i pakken. Returporto betaler kunden.

OBS. Personaliserte produkter går dessverre ikke inn under denne angreretten.

Reklamasjon

Dersom det skulle vise seg å være noe galt med en vare du har kjøpt av oss, gir du oss beskjed om dette så snart du har oppdaget feilen. Dette kan du gjøre på mail. Husk å sende meg bilde av feilen. 

Det kan også være at varen har blitt ødelagt under frakt. Dette viser seg ofte ved at emballasjen også er synlig skadet, og om så er tilfelle må du si fra på postkontoret. Der vil de hjelpe deg med å fylle ut et skadeskjema.

Bytterett

Personlige produkter er det normalt ikke bytterett på. Kontakt oss hvis det skulle være noe :)
Øvrige produkter er det normal bytterett på - selv om varen har vært på salg. Når varer er returnert til oss med beskjed om ordrenummer og at du ønsker varene returnert eller hva du vil bytte til, så blir din ordre oppdatert hos oss. 

Lagerstatus

Lageret oppdateres automatisk for hvert kjøp, og det er ikke mulig å bestille en vare som er utsolgt. Likevel kan det forekomme at programmet ikke rekker å oppdatere antallet raskt nok, slik at varen du bestilte likevel ikke er tilgjengelig. Om dette skulle skje, vil vi kontakte deg så snart som mulig og refundere kjøpesummen dersom du ikke ønsker å vente på at vi får varen inn igjen.

 

Merverdiavgift

Sprellefant AS er momsregistrert, og alle priser er inkludert mva.

 

Minsteordre

Vi har ingen minsteordre eller gebyrer.

Frakt

Posten / Bring: Små pakker blir levert rett hjem, større pakker blir levert til ditt nærmeste Posten hentested / post i butikk.

Postnord: Pakker blir levert ditt nærmeste Postnord hentested. Om du har lastet ned postnord sin app vil pakken din dukke opp automatisk.

Betalingsalternativer:

- Faktura med 14 dagers betalingsfrist / delbetaling gjennom Klarna.

- Kortbetaling/Bank-ID

-Vipps

 

Lager- og bestillingsvarer

Sprellefant.no har normalt alle varer på lager.